Aeroservis Vysoké Mýto - obrázek v záhlaví

CAMO — řízení a kontrola letové způsobilosti

Na základě Oprávnění k řízení a kontrole letové způsobilosti (CAMO) podle Nařízení Komise (ES) č. 2042/2003, příloha I, část M, oddíl A, hlava G, č. CZ.MG.0026, můžeme nabídnout řízení a kontrolu letové způsobilosti pro následující letouny, na které máme také Oprávnění ke kontrole letové způsobilosti:

  • Zlín Z-126, Z-226, Z-42, Z-142, Z-43, Z-526
  • Zlín Z-37A Čmelák
  • Let L-13 SW, L-13 SE
  • Let L-200 A/D Morava
  • Cessna řady 100 (150, 152, 172, 177, 182)
  • Cessna 210
  • Cessna 414
  • Grumman American AA-1
  • Maule M4-7 serie
  • Mooney M20
  • Piper PA-27, PA-28, PA-32, PA-34, PA-44, PA-46

a tyto kluzáky:

  • Let L-13, L-13A; L-23;
  • VSO-10
  • Alexander Schleicher ASW 15, ASW 15B, ASW 19, ASW 20, ASK 21, ASW 27
  • Glaser-Dirks DG-100, DG-200
  • Grob G-102 Astir CS, G-103 Twin Astir, G-104 Speed Astir II
  • Rolladen-Schneider LS1, LS3, LS4, LS6, LS8
  • Schempp-Hirth Discus a, b, CS, Duo Discus, Janus, Nimbus 2, Standard Cirrus, Ventus
  • Scheibe SF 34

Hlášení údajů pro řízení a kontrolu letové způsobilosti je nyní možné zadávat online pomocí našeho servisního portálu.

Úplná kontrola letové způsobilosti s vydáním ARC pro letadla která nejsou u nás v řízeném prostředí stojí:

Kluzáky2 000 Kč
Motorová letadla3 500 Kč

Letadla, která mají platnou smlouvu o údržbě a řízení v našem servisu, mají 50% slevu z výše uvedených cen.

Zavedení nových letadel do řízení CAMO stojí jednorázově 3 000 Kč.


Copyright © 2009 Aeroklub Vysoké Mýto